piątek, 13 lutego 2015

Nr : 33 Wyzwanie II

Idąc za ciosem postanowiłam wziąć udział w Foto Inspiracji Kreatywnego Kufra :)
A że po "Kleopatrze" byłam w trakcie oplatanie rivolek, które idealnie
pasowały do temat wykorzystałam je do mojej pracy :)

Tematem wyzwania jest zdjęcie wykonane przez Jolania



A tak prezentuje się naszyjnik, który zgłaszam do konkursu Kreatywnego Kufra





Do jego stworzenia wykorzystałam Rivoli w kolorze Rose F w rozmiarze 12 i 8 mm,
które zostały oplecione w T 11/o i T15/o Ceylon Snowflake.
Kwiat został wypleciony z połączenia trzech kolorów Toho
Ceylon Snowflake
Opaque Lustered Navajo White i 
Opaque Rainbow LT Beige.
Do połączenia wszystkiego wyplotłam łańcuszek ściegiem
herringbone z T 11/o Ceylon Soft Pinki i Ceylon Snowflake



Na koniec dodałam " sznureczki" z Ceylon Soft Pink międy którymi umieściłam Fire Polish 
Crystal AB w rozmiarze 3, 4 i 6 mm,
"wisiorki" pod kwiatem to T 11/o  Ceylon Snowflake. Fire Polish Crystal AB i Daggery w tym samym kolorze.


4 komentarze: