poniedziałek, 16 lutego 2015

Nr: 34 Kwiatuszki

Dziś prezentuje moje pierwsze kwiatuszki, wykonane dzięki kursikowi Weraph.
Po zrobieniu pierwszego, a poszło to błyskawicznie ;)
Stwierdziłam, że jednak czegoś mi w nich brakuje...
A jak kiedyś mój luby stwierdził, jestem jak sroczka co uwielbia wszystko co błyszczy ;)
I tak dosłownie wcisnęłam w kwiatuszka błyskotki :D



Pierwsza para kolczyków powstała z  Toho Silver Lined Siam Rubi
Rose Petals 8x7mm Crystal Labrador Full
Fire Polish 3 mm Jet Matte
Rivoli 8 mm Siam Ruby


Jak widać, po wciśnięciu kryształka odstęp między płatkami jest większy.


Kolejne kwiatuszki również z błyskotką.


Tu wykorzystałam Toho Silver Lined Cobalt
FP 3 mm Crystal AB
RP 8x7 mm Crystal Labrador Full
i rivoli 8 mm Sapphire F



I kwiatuszki razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz